Alacsony glikémiás étrend-a könnyű titka az egészséges, gyorsabb fogyás

Mostanában sokat beszélnek az alacsony glikémiás étrendről. És a reklámokban is rendszeresen hallani róla.

Sokan érdeklődnek bármilyen diéta, amely teszi a fogyás sikeresebb. Azonban lehet, hogy nem sokat tudnak az alacsony glikémiás étrend.

Az alacsony glikémiás étrend alapja az, hogy vannak jó szénhidrátok (jó szénhidrátok) és rossz szénhidrátok. A rossz szénhidrát okozza a vércukorszint drámaian emelkedik nagyon rövid idő alatt. Az emésztések során gyorsan lebomlanak, és a legmagasabb a glikémiás indexük.

Az Ön szervezete erősen reagál a vércukorszint gyors emelkedésére a magas glikémiás terhelésű étkezést követő első néhány órában. Ez a hasnyálmirigyből felszabaduló inzulin mennyiségének jelentős növekedését okozza. Majd a következő néhány órában a magas inzulinszint okozhat egy éles csökkenése a vércukorszint (hipoglikémia). Ennek a válasznak az a célja, hogy megóvja a tested rendszereit.

Ez egy bálna a hullámvasút ride 3 vagy 4 óra múlva a testeddel játszol!

Az első probléma az étkezési élelmiszerek, amelyek nem alacsony glikémiás étrend az, ahogy az inzulin csepp a vércukorszint. A lehető legtöbb cukrot gyorsan zsírrá alakítja át. Az inzulin kiveszi a cukrot a véráramból, de emiatt extra zsírt kell tárolnia, amikor ez megtörténik.

A második probléma az, amikor a vércukorszint elkezd esni; addig nem áll le, amíg el nem fogy. Elfáradsz, amikor ez történik. Aztán olyan éhes leszel, hogy alig várod, hogy EHESS. Ha magas glikémiás terhelés étkezés akkor valószínűleg enni újra hamarabb, mint ha tartott alacsony glikémiás étrend.

Az alacsony glikémiás étrend sokkal jobb az Ön számára számos okból. A tested reakciója lassú lesz és mérhető. Energiát fog érezni az ételtől, amit eszik, mert a vércukorszintje és az inzulin nem küldi át a szervezetét gyors, magas és mélypontokon.

Ezen kívül, alacsony glikémiás élelmiszerek hatására a szervezet fokozott érzékenység inzulin. Ez nagyon fontos és egyben nagyon jó is. A magas glikémiás indexű élelmiszerek étrendje magas vércukorszintet és túlzott inzulinszekréciót okoz. Ezek vélhetően hozzájárulnak az inzulinválasztó funkció elvesztéséhez. És ez visszafordíthatatlan cukorbetegséghez vezet.

Ezért az alacsony glikémiás étrend által segített inzulinérzékenység fokozódása csökkentheti a diabetes kockázatát.

A kardiovaszkuláris betegségek ismert rizikófaktorai nem csak a vércukorszint károsodása és az inzulinrezisztencia. És ha ez nem elég ok arra, hogy ragaszkodjunk az alacsony glikémiás indexű ételekhez, és feltöltsük őket, mit szólsz ehhez?

Tizenöt a 16 publikált tanulmányok találtak eszik alacsony glikémiás index élelmiszerek késleltette a visszatérés az éhség. Ez csökkentette a későbbi mennyiségű élelmiszer evett, valamint tartotta az emberek úgy érzi, teljes tovább, mint a magas glikémiás index élelmiszerek. A lényeg? Az alacsony glikémiás étrend jelentősen nagyobb súlyt és zsírveszteséget eredményez!

Végül, ez az egészséges étrend segít növelni a fizikai állóképességet. A jó szénhidrát segít feltölteni az energiát edzés után.

Az alacsony glikémiás étrend egyszerű.

Könnyű elkezdeni zabot, árpát vagy korpát enni reggelire. Azt is enni teljes gabona vagy savanyú tészta kenyér, vagy kenyér készült kő őrölt liszt. A legtöbb gyümölcs és zöldség jó, de néhány csúszik a magas kategóriába. Szóval ellenőrizd a glikémiás indexüket, mielőtt lenyeled őket. Íme néhány gyors útmutató:

  • Egyen több egész gabonát, mogyorót, hüvelyest, gyümölcsöt és nem királysági zöldséget
  • Fogyassz kevesebb magas glikémiás keményítőtartalmú ételt, mint a burgonya, a fehér rizs és a fehér kenyér
  • Egyél kevesebb cukros ételt, mint a sütik, sütemények, édesség és üdítőitalok

Az alacsony glikémiás étrend nem egyszerűen a legújabb hóbort. Kiterjedt kutatásokkal van alátámasztva, és egészséges alternatívája az étrendnek, ami megfosztja a testet az alapvető tápanyagoktól. Ez egy diéta, ami megadja a testednek, amire szüksége van, amikor szüksége van rá, és csökkenti a kockázatát néhány nagyon súlyos betegségnek. Előfordulhat, hogy egy alacsony glikémiás étrend, amit az orvos előírt.

Tudjon meg többet az egészséges fogyás diéta terv, valamint az információk a legjobb fogyás programok.