A Jó Testtartás És Az Öregedés Fontossága

Gyakorlatilag a test minden része megromlik valamikor. Ez mind része az öregedési folyamat, amely elkerülhetetlen mindenki számára, függetlenül attól, hogy a termet az életben. Cipelni vagy emelni dolgokat most már tudatos erőfeszítés, még az egyszerű házimunka, mint felmászni a lépcsőn, vagy ülés ijesztő lehet.

Mi Lesz A Testünkkel, Ha Megöregszünk?

Mire eléred az 50-es vagy 60-as éveidet, valószínűleg észreveszel valami furcsát. Lehet, hogy fél hüvelyk vagy egy hüvelyk különbség a magassága. Ez egy természetes folyamat, amit a gerinced zsugorodása okozott.

A gerinced csigolyákból áll, és köztük tárcsa, ami párnaként szolgál. Ahogy telik az idő, ezek a lemezek elvesztik a formájukat és elkezdenek vékonyodni. Ehhez hozzáadva, a porc és a kötőszövetek elveszítik a vastagságot és a rugalmasságot. Ezek a dolgok elsőre talán nem tűnnek kozmikusan észrevehetőnek. Ez azonban megelőzhető lett volna, ha megfelelő testtartással, egészséges táplálkozással és rendszeres testmozgással jó harmóniát mutatunk testünkben.

A testtartás egy dolog, amit nem mindenki vesz komolyan, de nagyon fontos, mivel elősegíti a független életstílust és a mozgalmat. A megfelelő testtartás javítja az egyensúlyt és a szimmetriát. Megakadályozhatja, hogy púpos vállaid, hátfájásaid és gerinced legyen. Részben az is, hogy jól nézel ki és jól érzed magad. Mindent egybevetve, miután jó testtartás egy jó mutató, hogy milyen jól fogsz öregedni később az életedben.

Milyen előnyei vannak a jó testtartás időseknek?

A rossz testtartás számos egészségügyi problémát okoz, a szokások kijavítása pedig hosszú utat tesz meg. Mindazonáltal, jó testtartás kell kezdeni valahol. A tökéletes hely a gerinc. Kevesen tudják, hogy a gerincünk hordoz körülbelül 10 font súlyt minden nap. Ha előre forogsz, a gravitáció tovább húzza, ami miatt a gerinc összeszorul. Egy sor következmény következik utána.

Először is, ez lehet az oka a fejfájás. Ahogy előre megérzed üléskor, a feszültség a nyakcsigolyában felgyülemlett, ami miatt nem áll össze a kép. És idővel az eltérés miatt az ereket megcsípik, korlátozva az agyi vérellátási képességüket, ami később migréneket és fejfájást okoz.

A rossz testtartás hátfájáshoz vezethet. Ahogy görnyedsz, az izmok és az ínszalagok a hátadban küzdenek, és nyomás alatt tartják az egyensúlyodat. Húzza az izmok, különösen a deréktáji területen, ahol a legtöbb súly kerül sor, okoz hátfájás. Idővel ez a szokás okozhat gyors degeneráció a gerinc, ami vezethet súlyos szövődmények, mint az osteoarthritis, gerincferdülés, osteoporosis.

A rossz testtartás a belső szerveket is tömöríti, csökkentve funkcionalitásukat és hatékonyságukat. A vizsgálatok azt is kimutatták, hogy a horpadás jelentős hatással van az emésztésre és a véráramlásra. Emiatt a nyugdíjasok magas vérnyomást vagy alacsony metabolikus rátát fejlődhetnek ki, és a szívroham, a stroke, sőt a cukorbetegség és az elhízás veszélyének teszik ki őket. Ehhez hozzáadva, görgetve a hátsó teszi a bordák összeszűkült, így a tüdő, valamint a szív korlátozott helyet működéséhez is. Sőt, a gerinc túl nagy nyomása fontos ereket nyomhat meg, ami korlátozza a megfelelő véráramlást, ami elengedhetetlen a létfontosságú szervek táplálásához és származásához.

Most, hogy tudjuk, hogy a rossz testtartás szokások okozhat óriási egészségügyi kockázatot a testünk, hogy egy tudatos erőfeszítést, hogy változtassa meg ezt a testtartás gyakorlat képzés is fordul a táblák. A megfelelő testtartáson keresztül az idősebbek nem tapasztalhatnak mellkasi fájdalmat, hátfájást, fejfájást, és jobb emésztést. És ha még mindig nem vagy meggyőződve róla, a jó testtartás további előnyei befolyásolják a végzős elmeállapotát. Bebizonyosodott, hogy az ülő vagy álló helyzetben elősegítheti a pozitivitást, ami nagyobb bizalmat ad saját gondolatainknak és döntéshozatalunknak.

Egy kísérlet, miután a jó testtartás azt mutatta, hogy az idősek fejlődött jobb memória visszahívás. Bár ez még nem bizonyítja, hogy a megfelelő testtartás lassíthatja a folyamatot az Alzheimer, miután a gerinc megfelelően igazított álló vagy ülő teszi a neurotranszmitterek kommunikálni gyorsabb az agy, hogy minden része a test, így könnyű megtartani a memória.

Jó testtartás is megszünteti a depresszió.

Ülve és egyenesen sétálva az energiaszint emelkedik. A rossz testtartású emberek hajlamosak a pánikra, a szorongásra és a sekély légzésre, így nehéz leküzdeni a negativitást. A jó testtartás javítja a keringést, jól oxigenizálja a testet, fokozza az érzékelést és a gondolkodást, még egyet békére hagy, és készen áll arra, hogy szembenézzen bármilyen problémával, ami az idősebb útjába kerül. Kezdés részt egy idős gyakorlat program egy jó módja annak, hogy indítsa el.

Valóban, az idősek, hogy elkezd gondolkodni a testtartás korai segíthet nekik kegyelem utat az öregedési folyamat. És ha a megfelelő testtartást kiegészíti a rendszeres testmozgás és az egészséges táplálkozás, az öregedés bármely idősebbnél csak egy újabb szakasz lesz, amiből többet élvezhetnek és hasznot húzhatnak.